Windows 10 İndir [62 bit sürümü] Windows 10 İndir [32 bit sürümü]

Windows 10 Kurulumu Doğru Şekilde Başlatılamadı Hatası [Çözümlü Anlatım]



Windows 10 Kurulum Aracı ile kurulumu başlatım sırasında yukarıda ki görüntü gibi bir hata çıkması muhtemel olabilir. Eğer Windows 10 kurulumu doğru şekilde başlatılamadı hatası alıyorsanız yapmanız gereken Windows Update'i kullanarak son güncellemeleri denetlemek olacaktır.

Daha sonra Windows'u yeniden başlatın ve açıldığında Windows 10 Yükseltme Aracını yeniden başlatarak Windows 10 kurulumunu yeniden başlatabilirsiniz.



Aynı şekilde hemen yukarıda bulunan resimde ki gibi bir hata alıyorsanız öncelikle Windows Update bölümünden bütün eski güncellemeleri yüklemeniz sonra Windows 10 yükleme aracını çalıştırmanız gerekiyor.

Aslında bu tür sorunlar Windows 10 Yükleme Bildirimi gelmeden Windows 10 yüklemesi yapıldığı için oluşmaktadır. Microsoft'un bize göndereceği bildirimi beklesek daha temiz bir kurulum yapabilirsiniz. Ama siz hala yüklemek için acele etmek istiyorsanız. Aşağıda ki linke tıklayarak detaylı bir bilgi edinebilirsiniz.

http://www.windows10indir.web.tr/2015/07/windows-guncelleme-yukleme-hatas.html

42 yorum : Siz de bu konu hakkında düşüncenizi paylaşın.

  1. yapmıyor işte yapmıyor yine aynı hatayı veriyor yeniden başlatınca saçma sapan işler ucuz etin yahnisi işte ancak böyle olur!!

    YanıtlayınSil
  2. Olmuyor! Orada zaten yeniden başlatın yazıyor fakat bu bir çözüm değil.

    YanıtlayınSil
  3. bende hala geliyor kaç kere denedim

    YanıtlayınSil
  4. Arkadaşlar o zaman Windows 10 yükleme aracına yeniden tıklayın. O hatayı bir kenara bırakın ve yeniden çalıştırın.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. yine aynı kardeşim anlam veremiyorum artık

      Sil
    2. Bak mesela ilk tıkladığında hatayı aldın sonra gidip yeniden tıkla eğer yine aynı halta olursa git yeniden tıkla. Çünkü bende de aynı sorun oldu ama bu şekilde çözdüm. Diğer bir kullanıcı da bilgisayarı yeniden başlatınca çözdü.

      Sil
    3. uygun olan kardes 32 bıt

      Sil
    4. Peki bilgisayarınız Windows 10 yükseltmesine uygun mu? Ve Windows Update bölümünü kullanarak Windows'u en iyi hale getirmeniz gerekiyor.

      Sil
    5. kardeş tm saol cozdum pekı bunu nasıl cozucem bu var sımdıde http://i.hizliresim.com/DRMmYO.png

      Sil
    6. http://img259.imageshack.us/img259/8080/65411755.png

      Bunun çözümü gayet basit aslında. Bios'ta resimde gösterilen EDB yi "disabled" konumundan "enabled" konumuna alıyoruz.


      İşlemimiz bu kadar, Bios değişikliklerini kayıt et ve çık.

      Sil
    7. Nasıl çözdüğnü acıklarmısın

      Sil
  5. kardes valla kralsın son bısey bu menuye nasıl ulasabılırım

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarı yeniden başlat ve hemen açılışta F12 olabilir ESC olabilir veya F7 hatta F8 dahi olabilir. Çünkü bilgisayardan bilgisayara değişiyor. Modelini söylersen daha iyi yardımcı olabilirim.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. F10, Esc, F9 bu üçü de geçerli olması gerekiyor.

      Sil
  7. kardes bu tuşların hepsını denedım fakat menulerde bu secenek yoktu cok az bı secenek vardı ıstersen fotolarını atabılırım
    1 2 tanesınınkını cektım

    YanıtlayınSil
  8. usta 2 sı bıde bıos f.14 mus benım guncelledım suan f.39 ama yınede o ayarlar cıkmadı

    http://i.hizliresim.com/YlBaqk.jpg

    http://i.hizliresim.com/RVY40Y.jpg

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. BİOS driverı güncel olmayabilir. HP'ler de bu sorun oluyor genelde. O halde Driverı kaldır BİOS'un sonrada http://www.intel.com/p/en_US/support/detect buradan indir ve yükle. Sonra tekrardan gir.

      Sil
  9. kardes nasıl kaldırcam onu

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarım > Sağ Tık > Yönet > Aygıt Yöneticisi > İşlemciler. Aslında direkt indir o driverı ve kaldırmadan bir yüklemeyi dene. Güncelleyecektir büyük ihtimalle. Eğer olmazsa kaldırır yüklersin.

      Sil
  10. kardes valla kurdum ama olmadı yıne ya bı cozumu yokmudur

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. alt + F10 ile diğer BİOS'u açmayı deneyin.

      Sil
    2. Kardeşim en az 40 kere yaptım olmuyor sistem onarın diyor bazıları nasıl onarabilirim

      Sil
    3. Windows 7 ve 8.1 sistemleriniz tüm güncellemelere sahip mi? Windows güncelleme seçeneğiniz kapalı kalmışsa muhtemelen Windows 10 için gereken şartlar da oluşamıyor demektir.

      Sil
  11. kkardes hıc bısey gelmıyor oyle yapınca ekrana

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. BIOS'a girdiğin de, NX desteğini açmak için Güvenlik (Security) sekmesindeki NX veya XD ayarlarını ara bakalım.

      Sil
  12. kardes orda passaword seceneklerı var 2 tane sıfre koyma bıoasa baska bısı yok

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarında ne tür bir BİOS var bir kontrol eder misin? Sonra da ekran görüntüsünü yollarsan daha iyi yardımcı olabilirim.

      Sistem Bilgisi'ni açmak için Başlat düğmesini Başlat düğmesinin resmi tıklatın. Arama kutusuna Sistem Bilgisi yazın ve sonuç listesinde Sistem Bilgisi'ni tıklatın.

      Sol bölmede Sistem Özeti'ni tıklatın ve sağ bölmede BIOS Sürümü/Tarihi altına bakın. BIOS'un üreticisi, sürüm numarası ve üretildiği tarih yazar. Bilgisayarınızda kullanılan BIOS ile ilgili ayrıntılı bilgiler için bilgisayarınızın belgelerine bakın veya üreticinin web sitesini ziyaret edin.

      Sil
  13. Hocam bu şekilde http://i.hizliresim.com/aD5ZZB.png

    daha bugun guncelledım bıosu son surum yanı

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Coreinfo İndir Bunu indir ve Bilgisayarınızın NX (No-eXecute) desteği var mı yok mu bir öğrenelim. Karşına böyle bir http://www.windows10.gen.tr/wp-content/uploads/2015/07/coreinfo-cpu-teknolojileri.jpg ekran çıkacaktır.

      Sil
  14. hocam bunu çoktan ındırmıstım var fotosu atayım lınk

    https://www.technopat.net/sosyal/eklenti/dffd-png.92693/

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bios'a girdikten sonra Güvenlik kısmında neler çıkıyor? fotoğrafını gönderirsen sevinirim.

      Sil
  15. hocam bu şekil şifre koymamı ıstıyo daha şifresi yok henüz koyyorum şifre öylede pc acılırken şifre ıstıo

    http://i.hizliresim.com/3aaRM0.jpg

    YanıtlayınSil
  16. hocam yukardakı diğer kısım guvenlık kısmı bu

    http://i.hizliresim.com/d22WVp.jpg

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Main'de neler var de burada olması da imkansız gibi. Sonra system'e gir oradan Boot'a gir. Muhakkak NX desteği bölümüne girebileceğimiz bir yer olmalı.

      Sil
  17. arkaşlar hala aynı hatayı alan ve cözemiyen varsa ben kendim çözdüm sizde deneyin C de $Windows.~WS ve ya buna benzer klasörler olacak bu klasörleri silin yeniden deneyin eğer silemiyorsanız yeniden deneyin diyorsa pc yeniden başlatın pc yeniden başlayınca hemen c ye girip o dosyaları silip yeniden çalıştırın yükleme aracını çalıştığını göreksiniz

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. *hiç bir sorumluluk kabul etmiyorum bütün masuliyet size aittir

      Sil
  18. arkaşlar hala aynı hatayı alan ve cözemiyen varsa ben kendim çözdüm sizde deneyin C de $Windows.~WS ve ya buna benzer klasörler olacak bu klasörleri silin yeniden deneyin eğer silemiyorsanız yeniden deneyin diyorsa pc yeniden başlatın pc yeniden başlayınca hemen c ye girip o dosyaları silip yeniden çalıştırın yükleme aracını çalıştığını göreksiniz

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. *hiç bir sorumluluk kabul etmiyorum bütün masuliyet size aittir

      Sil
    2. Siz sadece deneyiminizi paylaşıyorsunuz zaten. Deneyenlerin buna göre hareket etmesi gerekir. Kesin bir çözüm olacak diye bir şey yok sonuçta. Siz elinizden geldiği kadarı ile bizimle deneyiminizi paylaşmışsınız. Her şey için teşekkür ederiz.

      Sil

Daha Fazla

Yeni Konular

Etiketler

0x80070643 Hatası 0x800706d9 Hatası 0xc1900101-0x30018 0xC1900101-0x40019 Binwk32.dll Binwk32.dll Hatası Çözümü Binwk32.dll indir Bir şey oldu Hatası C1900101-20017 Güncelleme Hatası Counter Strike: GO Engine Error Hatası D3dx9_26.dll D3dx9_26.dll İndir DLL indir Dosyalar Kaybolur Mu Ekran Kartı Driver Eski Sisteme Geri Dönüş Geforce Windows 10 Driver İndir GodMode Google Chrome İndir Güncelleme Ayarları Here Drive Ses Sorunu Internet Explorer Nasıl Kaldırılır isdone.dll Hatası Çözümü isdone.dll İndir İşletim Sistemi Kamera İle Oturum Açma Manuel Güncelleme Microsoft Microsoft Edge Msvcp120.dll Msvcp120.dll Hatası Çözümü Msvcp120.dll İndir MSVCR110.dll MSVCR110.dll Hatası Çözümü MSVCR110.dll İndir Nasıl Yapılır Nasıl Yüklenir Neden Windows 10 nVidia Driver Otomatik Güncelleme Parmak İzi Okuyucu Pil Kullanımı Nereden Açılır Pokemon GO Program Ekleme ve Kaldırma Program İndir Resimli Anlatım Ses Kartı Driver Ses Sorunu Hatası TouchPad Sorunu Uygulama Uygulamalar Silinir Mi Varsayılan Uygulamalar VLC Player İndir Windows Windows 10 Windows 10 Ayarları Sıfırlama Windows 10 Beta Windows 10 Çıktı Windows 10 DLL Hatası Windows 10 Driver Windows 10 Ekran Görüntüleri Windows 10 Etkinleştirme Windows 10 Fiyatı Windows 10 Güncellemesi Windows 10 Home Windows 10 İçin Medya Oynatıcı Windows 10 İndir Windows 10 Kişiselleştirme Ayarları Windows 10 Kurulum Hatası Windows 10 Kurulumu Windows 10 Mobil Güncellemesi Windows 10 Mobile Windows 10 Özellikleri Windows 10 Pro Windows 10 Rezerv Simgesi Windows 10 Temiz Kurulum Windows 10 Uyum Sorunu Windows 10 Ücretsiz mi Olacak Windows 10 Yükseltme Windows 10'u Yükleyemedik Hatası Windows 7 Windows 7 DLL Hatası Windows 7'ye Geri Dönüş Windows 8 Windows 8.1 Windows 8'e Geri Dönüş Windows 9 Windows Güncelleme Yükleme Hatası Windows Hello Yazılım